Rolls-Royce کی کہانیوں میں سے ایک یہ ہے کہ کمپنی نے جو کاریں تیار کی ہیں ان میں سے تین چوتھائی اب بھی سڑک پر ہیں۔ لگژری مارکیٹ میں کامیابی ک...
Rolls-Royce کی کہانیوں میں سے ایک یہ ہے کہ کمپنی نے جو کاریں تیار کی ہیں ان میں سے تین چوتھائی اب بھی سڑک پر ہیں۔
لگژری مارکیٹ میں کامیابی کی کلید، مسٹر مولر-اوٹووس کی وضاحت کرتے ہیں، یہ ہے کہ گاہک اپنے دوستوں، خاندان، اور کاروباری ساتھیوں کو اپنی خریدی ہوئی چیزوں کے بارے میں کچھ اچھی کہانیاں بتانا چاہتے ہیں۔ رولز روائس جیسے بینڈ کے لیے، یہ کوئی مسئلہ نہیں ہے۔ اس کی کہانیوں میں سے ایک یہ ہے کہ کمپنی نے جو کاریں تیار کی ہیں ان میں سے تین چوتھائی اب بھی سڑک پر ہیں: "یہ ایک زبردست سرمایہ کاری ہے،" وہ کہتے ہیں۔ سپورٹس کاریں بنانے والی ایک کامیاب برطانوی کمپنی میک لارن فارمولا 1 ریسنگ ٹیم کے طور پر اپنے ورثے کو آگے بڑھا رہی ہے۔ Tesla کا ماڈل S ایک اعلی درجے کی کار ہونے کی وجہ سے فخر کرتا ہے جو ایک ٹیک ارب پتی کے ذریعہ تخلیق کردہ سیلیکون ویلی اسٹارٹ اپ کے ذریعہ بنایا گیا ہے۔
Rolls-Royce، جس نے پچھلے سال اپنی الٹرا لگژری کاروں کا ریکارڈ 3,575 فروخت کیا، وہ بھی ایک رول پر ہے۔ جنیوا موٹر شو میں، اس نے نئے Wraith کی نقاب کشائی کی، جو پلے بوائے کے لیے کم از کم €245,000 ($320,000) کے ساتھ ایک کوپ ہے جو گھر پر ڈرائیور کو چھوڑ کر خود ڈرائیونگ کرنا چاہتے ہیں۔
دلچسپ چیزیں جو آپ رولز روائس کے بارے میں نہیں جانتے تھے رولز روائس کی 116 سالہ تاریخ آسانی، جدت اور خوشحالی سے بھری پڑی ہے۔
ہنری روائس نے 1904 میں اپنی توانائی کو آٹوموبائل پر مرکوز کرنے کا فیصلہ کرنے سے پہلے ہر طرح کی مکینیکل اور برقی ایجادات کی تخلیق میں دو دہائیاں گزاریں۔ انگریز انجینئر کو یقین تھا کہ وہ فرانس میں چینل کے دوسری طرف بننے والی گاڑیوں سے کہیں زیادہ بہتر کاریں بنا سکتا ہے۔ اور اپنے ہم وطن (اور اشرافیہ) چارلس رولز کو قائل کرنے میں کامیاب رہا کہ وہ ایسا کر سکتا ہے۔ دو سال بعد، 1906 میں، جوڑی نے رولز رائس کو لانچ کرنے کے لیے شراکت کی اور باقی آٹو موٹیو کی تاریخ ہے۔
برٹش مارک کی منزلہ تاریخ اتنی ہی دلکش ہے جتنی لمبی ہے، چالاکی، اختراع اور خالص دولت کے ناقابل یقین لمحات کے ساتھ اپنے آغاز سے لے کر آج تک پھیلی ہوئی ہے۔
ذیل میں، مارک کی 116 سالہ تاریخ کے سب سے دلچسپ حقائق ہیں۔
Royce کی پہلی تخلیق، جس نے اپنا آغاز 1904 میں کیا، میں 1.8 لیٹر کا دو سلنڈر تھا جو 10 ہارس پاور فراہم کرتا تھا۔
دی اسپرٹ آف ایکسٹیسی کا ماڈل اسکینڈل میں ڈوبا ہوا تھا۔
بی ایم ڈبلیو نے زیورات کے حقوق کے لیے لاکھوں روپے خرچ کیے ہیں۔
یورپی یونین نے ایکسٹیسی کی روشن روح پر پابندی لگا دی۔ سرکاری وجہ یہ ہے کہ روشن زیور بہت زیادہ روشنی کی آلودگی پیدا کرتا ہے۔
پروڈکشن لائن سے اب تک نکلنے والی تمام Rolls-Royce کاروں میں سے کم از کم 65 فیصد آج بھی کام کر رہی ہیں اور سڑکوں پر ہیں۔
Rolls-Royce نے ایک بار .50 کیلیبر کی مشین گن بنائی تھی۔
Rolls-Royce کے انجن نے 300 میل فی گھنٹہ کی رفتار سے کلب شروع کرنے میں مدد کی۔
برانڈ کے ہوائی جہاز کے انجن اتنے طاقتور تھے کہ اکیلے ایگزاسٹ نے تیز رفتاری کو تقویت دی۔
Rolls-Royce کا الیکٹرک طیارہ دنیا کا تیز ترین ای وی ہے۔
اگر آپ شاہی ہوتے تو آپ کو صرف فینٹم IV مل سکتا تھا۔
آپ اپنے ڈرائیور کو Rolls-Royce ڈرائیونگ اسکول بھیج سکتے ہیں۔
Rolls-Royce کے چمڑے کے اندرونی حصوں کے لیے صرف بیل استعمال کیے جاتے ہیں۔
ایک آدمی رولز روائس کی تمام پن سٹرپس کو ہاتھ سے پینٹ کر رہا ہے۔
Rolls-Royce پہیوں پر لوگو ہمیشہ بالکل سیدھا رہتا ہے۔
ہم نہیں جانتے کہ سب سے مہنگی رولس رائس کی قیمت کتنی ہے — لیکن یہ شاید بوٹ ٹیل ہے۔
فینٹم بنانے میں کم از کم دو ماہ لگتے ہیں۔
گھوسٹ 220 پاؤنڈ آواز کو ختم کرنے والے مواد سے بھرا ہوا ہے۔
Wraith Kryptos خفیہ کوڈز سے بھرا ہوا ہے۔
93 Rolls-Royces میں، تاریخ میں رولرز کا سب سے بڑا مجموعہ بھگوان رجنیش کا تھا۔
.webp)
کوئی تبصرے نہیں