Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE
RTL

Enzo Ferrari and Ferruccio Lamborghini

   Ferruccio Lamborghini انگور کے کسانوں کے خاندان میں پیدا ہوا تھا۔ وہ اپنے خاندان کی طرح کھیتی باڑی کا شوق نہیں رکھتا تھا۔ اس کے ب...

Enzo Ferrari and Ferruccio Lamborghini

  

Ferruccio Lamborghini انگور کے کسانوں کے خاندان میں پیدا ہوا تھا۔ وہ اپنے خاندان کی طرح کھیتی باڑی کا شوق نہیں رکھتا تھا۔ اس کے بجائے، وہ میکانکس میں زیادہ دلچسپی رکھتا تھا۔ لیمبورگینی نے دوسری جنگ عظیم کے دوران فضائیہ میں خدمات انجام دی تھیں۔ اس کے بعد، اس نے پرانی فوجی مشینیں لے لی تھیں اور انہیں ٹریکٹر جیسے زرعی سامان کے طور پر دوبارہ استعمال کیا تھا۔

1960 کی دہائی کے دوران، Enzo Ferrari کی کاریں لگژری اسپورٹس کاروں میں ٹاپ آف دی لائن تھیں۔ چونکہ وہ بہت اچھا مکینک تھا، اس لیے لیمبورگینی نے فیراری کو اپنی کاروں میں پائی جانے والی خامیوں کے بارے میں بتانے کا فیصلہ کیا۔ فیراری کو کار کے کاروبار کا سب سے بڑا کتا سمجھتے ہوئے، اس نے نوجوان ٹریکٹر مکینک کی خامیوں کے بارے میں بتانے کی تعریف نہیں کی۔ فیراری کا خیال تھا کہ لیمبورگینی کو اپنی کاروں، یا عام طور پر کاروں کے بارے میں کچھ معلوم نہیں تھا۔

جب فراری نے لیمبورگینی کو بتایا کہ وہ ٹریکٹر مکینک سے مشورہ نہیں چاہتا، تو دشمنی شروع ہوگئی۔ اس سے لیمبورگینی کا کاروں کا شوق شروع ہوا۔ اس سے پہلے یہ ان کے لیے محض ایک مشغلہ تھا، لیکن لیمبورگینی نے اپنے شوق کو جنون میں بدلنے کا فیصلہ کیا۔

اس نے اپنی طرز کی لگژری کار پر کام شروع کرنے کے لیے فراری کی توہین کو اپنی محرک قوت کے طور پر دیکھا۔ اس نے اپنے برانڈ کے مختلف ماڈلز کو ڈیزائن کرنا شروع کیا۔ صرف چار مہینوں میں، اس نے اکتوبر 1963 میں ٹورین موٹر شو میں Lamborghini 350 GTV کا انکشاف کیا۔ 1964 کے آخر تک، لیمبورگینی نے اپنی پہلی 13 کاریں فروخت کر دیں۔ نام بالآخر 350 GT میں تبدیل ہو گیا تھا۔

لیمبورگینی کے فیراری میں مقابلہ لانے کے بعد، اس نے دوسرے کاروبار کرنے کا فیصلہ کیا اور وہ 50 سال کی عمر سے پہلے ہی ایک بہت امیر آدمی بن گیا۔ 1960 کی دہائی کے اوائل تک، لیمبورگینی تقریباً فراری کی طرح طاقتور اور دولت مند بن چکی تھی۔ بہت سے لوگوں کا خیال تھا کہ وہ فراری کا مقابلہ کرنے کے لیے اسپورٹس کار بنانے کے لیے پاگل تھا۔ فراری پر برسوں گزرے تھے اور لیمبوروگھینی کی تعمیر کے وقت تک وہ پہلے ہی کافی دولت مند تھا۔ لوگوں کا خیال تھا کہ فیراری کی طرح عظیم کار بنانا ناممکن تھا، ان کا خیال تھا کہ یہ بہت خطرناک ہے۔

لیمبوروگھینی نے 1962 میں اپنے پروجیکٹ پر کام شروع کر دیا تھا، اور مئی 1963 تک، اس نے باضابطہ طور پر Automobili Ferruccio Lamborghini کی بنیاد رکھی تھی۔ اس نے سانتآگاتا بولونیس میں زمین کا ایک پلاٹ خریدنے کا فیصلہ کیا۔ زمین کے اس پلاٹ پر، اس نے اپنے کاروں کے کاروبار کے لیے ایک نئی، بڑی فیکٹری بنائی۔ اپنی دوسری کمپنیوں، خاص طور پر اپنے ٹریکٹر کے کاروبار سے اپنے تجربے کی وجہ سے، وہ اپنی کار کمپنی کے لیے بہترین سہولیات میں سے ایک قائم کرنے میں کامیاب ہو گئے۔ درحقیقت، اس کا کارخانہ ایسا فعال ڈھانچہ اور چٹان سے ٹھوس تھا کہ اس کا کوئی مقابلہ نہیں تھا۔ مینوفیکچرنگ عمارت مرکزی عمارت تھی؛ اس کے ساتھ ہی دفتر کی عمارت تھی، جس سے انتظامیہ کی مسلسل نگرانی کی جا سکتی تھی۔ یہ لیمبورگینی کے لیے بہترین چیز تھی کیونکہ اس نے ذاتی طور پر کاروں پر کام کرنے کو ترجیح دی جب اس نے کوئی ایسی چیز دیکھی جو درست نہیں ہو رہی تھی۔



کوئی تبصرے نہیں